Tuesday 14 January 2014

Pigeon MagMag Straw Cup

Hari ni nak kongsi citer tentang straw cup. Pigeon MagMag Straw Cup ni sangat special. Nak tahu kenapa aku suka dengan pigeon Magmag ni sebab lubang straw ni jenis cross cut, sama seperti lubang puting susu Pigeon. Kalo anak aku minum confirm x tersedak.

Kalo straw cup brand lain sah2 anak aku tersedak semasa minum. Bukan setakat tersedak, habis basah baju dia. Minum pun bukan dapat sangat pun. Lebih banyak meleleh dari mulut daripada minum.huhuhu...

So sebab tu Pigeon Magmag ni penyelesaiannya. Aku beli sampai dua. 1 untuk kat rumah dan 1 lagi untuk dibawa ke rumah pengasuh. So leh gilir2 kalo x sempat kering after cuci. Harga Pigeon MagMag ni RM45. Kalo u ols rajin selalu survey kat www.babyland malaysia.com. Kadang2 ada offer so murah sikit. Cam hari ni aku survey kat website babyland Malaysia RM31.90. Lagi satu brand Pigeon ni pun ada jual berus cuci straw. Harganya baru RM11 sahaja. So x berkarat la straw anak u ols nati.. Kebersihan kena jaga tau. Ok setakat ni je la yang nak aku kongsi. Selamat mencuba Pigeon MagMag Straw Cup :)

Ni la yang aku kata lubang jenis cross cut

Ni pandangan depan


2 comments:

  1. Thanks for info..memang tgh mencari training cup..pigeon magmag set all in one mmg dalam senarai saya..

    ReplyDelete