Tuesday 15 September 2015

DOA ATASI MASALAH RESDUNG

Doa ni abah aku bagi pada aku dari aku remaja lagi. Aku selalu amalkan dan bila terkena resdung doa ni la penyelamat aku. U ols boleh buat cam dalam image yg aku share ni atau buat seperti yg biasa aku buat.
  1. Ambil 1 sudu besar minyak masak baru dan bacakan selawat 3x dan doa resdung 1x. Pastu hembuskan pada minyak tersebut.
  2. Ambil kain perca cotton. kain tu gunting kecil dan gulungkan. (Buat gulungan tu muat2 utk lubang hidung u ols la.
  3. U ols calitkan hujung gulungan kain pada minyak yang dibaca doa cam aku suruh tu, pastu sumbat dalam hidung u ols.
  4. U ols akan rasa hingus mengalir dan gatal2. Tahan yer sehingga kain gulungan tu basah lenjun.
  5. Selepas kain gulungan tu basah lenjun, tarik dari hidung u ols dan buang hingus yang mengalir dengan lebatnya dulu.
  6. Ambil plier dan lilin yang telah dinyalakan api, pastu bakar kain gulungan tu menggunakan plier sehingga kain tu jadi abu. U ols akan nampak percikan api yg meletup2 gitew. Itu menandakan ulat resdung u ols terbakar.
  7. Ulang langkah 2 sehingga 6 lagi. Buat 3x 1 hari sehingga hidung u ols x rasa gatal k.
Selamat Mencuba..!







2 comments: